Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Өзін-өзі тану

Жалпыадамзаттық құндылықтар – мектептің біртұтас педагогикалық үрдісінің негізі

Зайсанбаева Гульнар Нигметовна, «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы ШҚО БАИ деңгейлік бағдарламалар орталығының жетекшісі
Шакиртова Маржан Сериккановна, «№38 жалпы орта білім беретін мектеп-лицей» КММ-нің «Өзін-өзі тану» пәнінің мұғалімі, Семей қаласы

Қазіргі таңда мектептің педагогикалық үдерісін ізгілендіру, оқу мен тәрбиеге рухани-адамгершілік білімді интеграциялау маңызды мәселе болып табылады. Рухани-адамгершілік – адамдарға деген ізгі ниеттілік, құрмет, жанашырлық пен сенім, кеңпейілділік, басқалардың мүддесі үшін жан аямаушылық сияқты жеке қасиеттерді қамтиды. Ақиқат, дұрыс әрекет, сүйіспеншілік, ішкі тыныштық және қиянат жасамау сияқты адамгершілік құндылықтарды жете түсінгісі келетін кез-келген адам осы құндылықтарды іс жүзінде қолданып, оларды адал ниетпен және ақ пейілмен таратса, сол адам нағыз білімді адам деп айтуға болады. Осы бағытты басшылыққа ала отырып, Семей қаласының «№38 жалпы орта білім беретін мектеп-лицей» ұжымында «Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар» ұзақ мерзімді  біліктілікті арттыру курсының аясында мұғалімдермен әдістемелік семинар ұйымдастырып өткізілді.

Подробнее...

Рухани-адамгершілік білім - заман талабы

Чокубаева Маржан Куанышпековна,  «Ахмер орта мектебі» КММ-нің педагог-психологі,  Өскемен қаласы

  "«Өзін-өзі тану» курсы адамның өзін-өзі табуына, ең жақсы қасиеттерін ашуға, өзінің кейпін өзгертпеуге, адамгершілігін және әрқашан адам қалпын сақтауға көмектеседі. Негізінде,  адамзат тарихының өзі адамгершілік тұрғысынан өзін-өзі жетілдірудің тұрақты және үздіксіз  процесі болып табылады".
Назарбаева Сара Алпысқызы

     Адамзат тарихы өзін-өзі жетілдіру үстінде үздіксіз еңбектер атқара келе, тәуелсіздігімізге қол жеткізіп, көк байрақ астында дамушы елдер қатарын толықтырушы мемлекет болып, барынша еңбектер атқарып жатырмыз.  Ал,тәуелсіз елімнің, тәуелсіз ұрпағы адам қалпын сақтап қалса, егемендігімізде шексіз ғұмырлы болатынына сенемін. Сол сенімді, адамилық қасиеттерді, ізгі ниеттерді, рухани-адамгершілікті ізбасар жастарымыз бен ұрпақтарымыздың санасына сіңіру ұстаздық етіп келе  жатқан мына біздерге берілген үлкен сый десем еш қателеспеспін.

Подробнее...

«Өзін-өзі тану» пәні арқылы рухани-адамгершілік білім беру сабақтарынан

Адильханова Гульназ Ертаевна, «№23 ЖОБММ» КММ «өзін-өзі тану» пәні мұғалімі, Семей қаласы
Зайсанбаева Гульнар Нигметова, «Өзін-өзі тану» РАББ бағдарламасының тренері

 «Өзін-өзі тану» пәні арқылы рухани-адамгершілік білім беру сабақтарында оқушылардың ішкі білімін дамыту маңызды болып табылады.Сыртқы әлемді тануда жас жеткіншектің өмір сүруде қиындықтарға төтеп бере алатындай жақсы қасиеттердің дамуысабақ барысында жүзеге асырылады. Оны дамытудың өзіндік әдіс-тәсілдері де бар. Сіздердің назарларыңызға, «Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар» ұзақ иерзімді біліктілікті арттыру курстарында өткен сабақтардың бірін ұсынмыз. Сабақ жоспарлауда қойылған мақсатқа сай оқушылардың ішкі білімін дамыту мәселесіне талдау жасаймыз. Сабақ Семей қаласының «23 ЖОБММ» мекемесінде, 10-сынып оқушыларымен өткізілген.

Подробнее...

Жалпы адамзаттық құндылықтар - рухани дамудың көзі

Зайсанбаева Г.Н. «Өрлеу БАҰО» АҚ филиалы ШҚО бойынша БАИ «Өзін-өзі тану» бағдарламасы бойынша тренер,
Ибраимова М.М., «Маяковский атындағы орта мектебі» КММ-нің «Өзін-өзі» тану пәні мұғалімі, Жарма ауданы, Қалбатау ауылы

    Қазіргі қазақстандық білім беру жүйесіндегі өзгерістер, біріншіден, жеке тұлғаның жан-жақты дамуына, екіншіден қазақстандық білім беру жүйесінің әлемдік білім беру кеңістігіне кірігуіне бағытталған. Білім беру жүйесіне қарқынды енгізіліп жатқан білім беру мазмұнын жаңарту үдерістерінің басты мақсаты - білім алушылардың өмірден өз орнын таңдай алатын өзара қарым – қатынаста өзін еркін ұстап, кез - келген ортаға тез бейімделетін, белгілі бір ғылым саласында білімі мен білігін көрсете алатын, көпмәдениетті құзіреттіліктерді игерген  жеке тұлғаны дамып-жетілдіру болып табылады. Осындай реформаларға негізделген Қазақстан білімі қоғамдағы барлық саланың жандануына, азаматтардың саналы әрекетінің сапасының артуына, адамның ішкі әлеуетінің жарыққа шығып, қоғамның қажеттілігін өз мүддесінен жоғары қоя білетін азаматтардың санының артуына ықпал етері сөзсіз.

Подробнее...