Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі.

Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі.

 Күні:

Сынып: 1

Мектеп:  К.Нұрбаев атындағы Ақсуат орта

Мұғалім: Балаубаева Армангуль Кажымухановна

Сабақтың тақырыбы

Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 

1.8 Берілген тақырыпқа  әңгіме құрап айту

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

 Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

музыка, дүниетану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

видеожазба, таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Піл-слон-elephant

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстап қаламын

Ізгі әрі нәзік,жарық, мейірімді

Болып кетер сонда менің жан-жағым.

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш

2.Топқа бөлу

Бөлінеген суреттерден (піл,кірпі,кітап,кептерді) құрау

 

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

А 4парағы

 

 

 №1тапсырма

Сөздерді жаз және дыбыстық талдау жаса.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Сөздерді жазады, таныс емес дыбыс табады.

 

-Сөздерді жазады

 -таныс емес дыбысты? белгілейді

 

№2 тапсырма

Сөзге дыбыстық талдау жаса

Сөздегі буын сандарын анықта.

Тасымалдау үлгісін көрсет

Бағалау критерийі

 

Дескриптор

 

 

А3 парағы

 

 

 

 

Ведиоматериал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ән

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

дәптер

Сөздегі дыбыс түрлерін ,буын санын анықтайды,

тасымалдайды

№3 тапсырма

 

Сөзге дыбыстық талдау жасайды.

Буын санын анықтайды

Тасымалдау үлгісін көрсетеді

 

Піл туралы мағлұматпен ал..Білгеніңді досыңмен бөліс

Піл сөзін үш тілде қалай айтылады.

Бағалау критерийі

 

Дескриптор

 

Мағлұмат алады.

Баяндау тәсілін қолданады.

Піл сөзін 3 тілде айтады.

Видеоматериалды тыңдайды

Тыңдағандарымен өз білгені туралы өз ойын бөліседі.

Білгенін дәлелдей алады.

Піл сөзіне аударма жасайды.

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ән

Бала- мальчик-boy

Саусақ- пальчик-finger

Лә-лә,лә-лә,

Лә-лә, лә-лә.

 

Песня-ән-song

Мода-сән-fashion

Лә-лә,лә-лә,

Лә-лә, лә-лә.          

 

Дәптермен жұмыс

Пәрпін жазады

Бағалау критерийі

Дескриптор

 

Әңгіме құрастырады.

П әрпіне сөздер жазады

 

Әңгіме құрайды.

П әрпінен келетін сөздерді жазады.

Тасымалданбайтын сөздерді анықтайды.

 

 

Тапсырма

№1 Өлеңді оқы.

Түсіріп қақпанға,

Жыланды ол ұстайды.

Тып-тыныш жатқанда,

Шөткеге ұқсайды.

Өлең не туралы?

«Кірпі» сөзіндегі  қай әріппен таныстың?

 

Бағалау критерийі

Өлеңді оқиды.

Өтілген дыбыс туралы айтады.

Дескриптор

Өлеңді оқиды.

Қай дыбыс түріне жататынын анықтайды.

П

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ саалынған суреттер  арқылы бағалау.

 

 

Бас бармақтар

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

 

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.