Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Жаңартылған білім беру мазмұны

Жаңартылған білім беру бағдарламасының тиімділігі

Исина Жанар Шайзатовна,

Н.Баймұратов атындағы орта мектеп» КММ, бастауыш сынып мұғалімі, Бесқарағай ауданы, Қарағайлы ауылы

Подробнее...

Жаңартылған білім беру форматындағы география сабағы

Кунафин Есимбек Маратович

Көкпекті ауданы, Казнаковка  орта мектебі

география пәнінің мұғалімі

Подробнее...

Жаңартылған білім беру - қазіргі заман талабы

Абетаева Гульнара Зекеновна, «Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы ШҚО бойынша ПҚ БАИ жаңартылған білім беру бағдарламасының тренері
Жаирбаева Аманкайша Кокуевна, «№20 ЖОББДОМ» КММ-нің қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәні мұғалімі, Семей қаласы

     Елімізде білім беру мазмұны жаңа бағытқа бет бұрды. Елбасы Н.Назарбаев өз сөзінде: «Біз қазір «білім-ғылым-инновация» атты үштік үстемдік құратын постиндустриялық әлемге қарай бағытталып барамыз», - деген болатын.
    Ендеше, еліміздің әлемдік үрдістерге енуі білім беру жүйесінің жаңа сапалық деңгейге өту қажеттілігін арттыруда екені түсінікті. Қазақстандағы білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы – заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын маңызды бағдарлама.
    Бүгінгі күні еліміздің барлық облыстарында Қазақстан Республикасы орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде пәндер бойынша педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру курстары жүргізілуде.

Подробнее...

Жаңартылған білім беру аясында: сабақ барысындағы өзгерістердің нәтижелігі

Кабдолдинова Еркежан Сериковна, «Шәкәрім атындағы №1 орта мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі, Өскемен қаласы

Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттырып, қалай оқу керектігін үйретіп, сын тұрғысынан ойлауларын дамыту және өзгермелі өмірде алған білімдерін қолдануға үйрету мақсатында білім беру үдерісіне бірқатар өзгерістер енгізілді. Енгізілген өзгерістердің нәтижелігін өлшеу әр түрлі қабілеттері бар оқушылардың іс-әрекеттері арқылы бағаланады. Б деңгейлі оқушылар бірден сабаққа тартылып кетпейді. Олардың топ алдында сөйлеуі, өзіндік ойларын бүкпей айтуларынан қиналғаны байқалады. Бұл кедергілерді еңсеру үшін оқушыларға сенім артып, үнемі мадақтап, оқытудың әр түрлі стильдерін қолданып, әрбір сабақтың басында ынтымақтастық ахуалын туғызып және оның сабақтың соңына дейін сақталуын қадағалап, бақылап отыру маңызды. Топтық жұмыстың тиімділігін арттыру мақсатында топ мүшелерін рөлге бөліп, оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері қолданылады. Табысты оқу мен оқытудың мәні оқыту үдерісінде жеке тұлғалар өздерін еркін және қауіпсіз сезінуіне жағдай жасап отыру керек. Сонымен қатар оқушылардың жас ерекшеліктерін сай сергіту сәттерін  тақырыпқа сай ұйымдастыру маңызды.

Подробнее...

Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында мектепке дейінгі ұйымдарда ақпараттық технологияларды қолдану

 Ақсартова Самал Ахметкаримовна, «Қалжыр орта мектебі» КММ жанындағы шағын орталық тәрбиешісі, Күршім ауданы
Жаксылыкова Гульмира Идришевна, «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы ШҚО бойынша ПҚ БАИ» аға оқытушысы

Шағын орталық - келешек ел басқарар, жер-суына иелік етер, халқының мерейін өсіріп, мәртебесін биіктетер жасампаз ұрпақты шыңдайтын киелі ұя. Сондай-ақ, шағын орталық - баланы тұлға етіп қалыптастырудың алғашқы баспалдағы. Жас ұрпақтың иманжүзді білімдар азамат болып өсуі, ең алдымен, ата-анасы, одан соң білім алар алтын ұясы және қоршаған ортасына байланысты. Тәуелсіз ел тірегі - білімді ұрпақ. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында шағын орталық тәрбиешіден оқыту мен тәрбиелеудің соңғы әдіс-тәсілдерін, жаңа инновациялық педагогикалық технологияны, психологиялық-педагогикалық диагностиканы қабылдай алатын, педагогикалық жұмыста қалыптасқан бұрыңғы ескі сүрлеуден тез арада арылуға икемді және нақты тәжірибелік іс-әрекет үстінде өзіндік даңғыл жол сала білетін, шығармашыл педагог-зерттеуші, ойшыл болуды талап етеді.

Подробнее...