Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Тәрбие мәселелері

Оқушылардың бойында қазақстандық патриотизмнің негізгі құндылықтарын қалыптастыру

 Мухаметуалиева Гульнура Тлеукановна,  «№46 орта мектебі» КММ-нің  тарих пәні мұғалімі,  Өскемен қаласы

  «Қазақ баласын ұлтжандылық, отаншылдық сезімде тәрбиелеу,
білім берудің мектепке дейінгі жүйесінен, жоғары оқу орнына дейінгі барлық ұйымдардың міндеті.
ХХІ ғасырда өз ұлтын сүйген, бірлікте болған халық қана тұтастығын сақтап қалады».
                   Н.Ә.Назарбаев 

    Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың  Мемлекеттік бағдарламасының негізгі міндеттерінің бірі қазақстандық патриотизмге, төзушілікке, биік мәдениетке, адам құқықтары мен бостандықтарын құрметтеуге тәрбиелеу болып табылады. Бұл жастарға этнопедагогикалық негізде білім беріп, патриоттыққа тәрбиелеу ісіне нұсқау әрі оның қажеттілігін айқындайтын бағдарлама деуге болады.

Подробнее...

Балалар үйі тәрбиеленушілеріне патриоттық тәрбие беру мәселелері

 Терликбаева Галина Амангельдиновна, «Үміт» балалар үйінің тәрбиешісі, Өскемен қаласы

     «Бақыт деген сенің бала күндерің» депМұқағали Мақатаев айтқандай, Балалық шақ – қамсыз, мұңсыз, қызықпен өтетін бақыттыбалалық болуы тиіс. Бірақ та балалық шағындаата-ана қамқорлығынсыз қалған балаларға үкімет тарапынантүрлі қолдаулар көрсетілгенімен, ата-анасыныңорнын алмастыра алмайтыны белгілі. Балалар үйі барлық мемлекеттерде бар. Десек те қазақ – ежелде жетімін қаңғыртпаған, жесірін тентіретпеген халық.

Подробнее...

Бала тәрбиесі баршаға

 Аманова Жанар Амирбековна, «Үміт» балалар үйінің тәрбиешісі, Өскемен қаласы

      Балалар үйінде тәрбиеленіп жатқан балалардың жеке тұлға ретінде қалыптасуының өзіндік ерекшелігі бар.  Жетім балалар тәрбиесіне қазіргі кезде ұлттық тәрбие тұрғысынан да көңіл бөліп, оларды тұлғалық қалыптастыру мәселесі бүгінгі күн талабы. Балалар үйінде тәрбиеленушілер өмір сүруге қажетті барлық қажеттіліктермен қамтамасыз етілгенімен, дара бағыттағы үлкендердің эмоциялық қарым-қатынасының тапшылығы, ортаға бейімделуіндегі психологиялық қиындықтар олардың жан-жақты дамуын баяулатуы мүмкін.

Подробнее...

«Әуенді тап» (музыкалық ойын сабақ)

Камалиев Қуаныш Мошанұлы, «А.Байтұрсынов атындағы №20 орта мектеп» КММ-нің музыка пәні мұғалімі, Өскемен қаласы


Мақсаты: Оқушылардың әнге, күйге деген құмарлығын байқау және балалардың түрлі әуендерді білу, есте сақтау деңгейлерін анықтау арқылы музыкаға деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Олардың сұлулыққа, әсемдікке деген сезімін дамыту. Музыкалық шығармалардан ләззат алуға, эстетикалық әсер алуға тәрбиелеу.
Көрнекілік: саз аспаптарының суреті, слайд, танымдық жұмбақтар.

Ойынның өту барысы:
Көңілді әуен ойналып тұрады. Ортаға жүргізуші шығады.

Подробнее...