Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Рухани жаңғыру

Әл-Фарабидің қазақ жеріне қайта оралуы

Чекетаева Роза Сарқытбекқызы, «Мектепке дейінгі тәрбие және тұлғаны әлеуметтендіру» кафедрасының аға оқытушысы, т.ғ.к.

Сабырбаева Жаннур Мухаметовна, Күршім ауданы Н.Островский атындағы №4 орта мектептің тарих пәні мұғалімі

Әл-Фараби өзінің өмірінің ең ақырғы күндерін Сирияда өткізгені белгілі. Ұлы ұстаз Сириянын астанасы Дамаскіде жерленген. Кезінде ұлы ғұламаны Сирия әмірі Сайф-ад-Даула өз қолымен Баб-ас-Сағир зиратына қойғаны мәлім. ХХ ғ. 60 жылдарынының соңында ғалым Ақжан Машанов сол зиратты тауып, әл-Фараби қабірін көріп қайтсам бір жолға сол да аз емес  деген ойға келеді. «Бірақ туристік сапарда шет елде белгісіз қабыр іздеуге мүмкіндік бола ма? Әсіресе осыдан 1100 жыл бұрын өткен адамның зиратын?» -деген ой оны қатты толғандырады. Ал міне біз қазір әл-Фарабидің 1150 жылдық мерей тойына дайынбыз!

Подробнее...

Рухани жаңғыру – жеке тұлғаға рухани-адамгершілік тәрбие берудің негізі

Серикбекова Эльвира Адилбековна, «Опытное поле орта мектебі» КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі, Глубокое ауданы

Жақсы мінез бен ақыл күші біріксе – бұлар адамгершілік қасиеттер

(Ыбырай Алтынсарин)

Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласы ұлттың алдағы кезеңдегі жүріп өтер айқын жолын көрсеткен тарихи құжатқа айналды. Сана-сезімі биік, дүниетанымы мол, парасаттың, мәдениеттің, салт-дәстүрдің құндылығын түсінген адамға бұл мақалада ұлттың алдағы кезеңдегі жүріп өтер бағыт жолы айқындалған.

Подробнее...

Аймақтық компонентті шағын жинақты мектептерде оқыту мәселелері

Құрманова Жұпар Сақанқызы, «Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы ШҚО бойынша ПҚ БАИ кафедра  меңгерушісі, ф.ғ.к.

Қазіргі таңда республикамыздың түкпір-түкпірінде орналасқан шағын елді мекендердегі мектептердің басым көпшілігі – шағын жинақты мектептер. Осы мектептердегі оқу-тәрбие жұмыстарында жергілікті жер, ел тарихы, мәдениеті мен әдебиеті бойынша аймақтық материалдарды өз еңбектерінде Я.О. Каменский, Ж.Ж. Руссо, Г. Песталоцци, К.Д. Ушинский, В.И.Загвизинский қарастырған. Қазақ өлкесінің зерттеушілері С.У. Ремезов пен В.Н. Татишев те бұл тақырыпты айналып өтпеген. Туған өлкені зерделеу, зерттеу жұмыстарына А. Құнанбаев, Ш. Уәлиханов, Ы. Алтынсарин, А.Н. Бөкейхан, Е.П. Михаэлис, Г.Н. Потанин, М.И. Чистяков, В.И. Мызымен қатар кейінгі ұрпақ өкілдері Ш. Мұртаза, О. Бөкей, т.б да атсалысқан.

Подробнее...

Латын әліпбиіне көшу – «Рухани жаңғыру» талабы

Құрманова Жұпар Сақанқызы, «Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы ШҚО  бойынша ПҚ БАИ каф. меңгерушісі,  ф.ғ.к.

Елімізде латын әліпбиіне көшу мәселесі соңғы жиырма жылда көтеріліп, соның он жылында қызу талқыланып келді. «Латын әрпіне көшу – қазақ тілін дамыту мен жаңғыртудағы ішкі қажеттілік»,- деген Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың сөзін бәріміз де санамызбен түсініп, оның шынында да, қазіргі қоғамға тигізер ықпалы туралы ойлануымыз қажет. Қазақстан тәуелсіздігін жариялаған кезден бастап қазақ лингвистері мен зиялы қауымының арасында латын әліпбиіне көшудің пайдасы мен зияны туралы бірталай пікірталастар туындай бастады. Бүгінгі таңда елімізде латын әліпбиіне көшу әлі де екі жақты тартыс пен талас тудырып отырған мәселе болып табылады. Халықаралық деңгейде ойлайтын ойшылдарымыз бен ұлттың нағыз жанашырлары латынға көшуді дәріптесе, кейбір зиялылар қауымы тарихтың бұл үрдісіне де қарсы болып келеді. Қазіргі уақытта латын әрпін қолдану, ең алдымен, заман талабы болып отыр.

Подробнее...

Жергілікті жер ақын-жазушыларының шығармаларын тіл пәндерін оқытуда пайдалану

Құрманова Жұпар Сақанқызы, «Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы ШҚО бойынша ПҚ БАИ кафедра меңгерушісі, ф.ғ.к.

Жалпы білім беретін мектептерде қазақ әдебиеті пәнінен аймақтық компонентті, өлкеде өмір сүріп жатқан не өмір сүрген ақын, жазушылардың шығармаларын оқу арқылы жетілдіруге болады, бірақ мектеп бағдарламасында бұл шығармаларды оқыту қарастырылмауы мүмкін. Аймақтық компонентті тіл пәндерін оқытуда қолдану арқылы оқушылардың туған жерге, тілге, мәдениетке, халықтың тарихына сүйіспеншілігін қалыптастыру жүзеге асады.

Подробнее...