Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Қосымша білім беру

Әсет Найманбайұлы және қазақ музыкасы

 Солтанова Бұлбұл Қайсарқызы, «Аршаты орта мектебі» КММ-нің қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі, Катонқарағай ауданы

       Жетісу жері мен Алтайды өзінің әсем әніне бөлеп, Алакөл мен Арқа атырабын жырға қосқан дүлдүл ақын, бұлбұл әнші әрі дарынды сазгер, аққуға үн қосқан күміс көмей, ақиық өнер иесі - Әсет Найманбайұлы. Ол нәзік сезімді, ұшқыр ойлы ақын ғана емес, тілге бай, бөгелмей жүйткитін айтыс өнерінің де өрен жүйрігі. Ақын сөзі – заман шындығы. Әсет Найманбайұлы шығармаларындағы заман шындығы – ұланғайыр мәселелерді қамтитын ауқымы зор тақырып. Қазақ даласын әнмен тербеген Әсеттің өзі өмір кешкен тұста халқының ақыны ретінде көптің көзайымына айналды. Әсеттің Абайдың басқа шәкірттерінен дараланатын ерекшелігінің өзі – ақын Абай тәлімін қытай отарында қалған Шығыс Түркістан қазақтарына өз сөзімен және ісімен насихаттаған дара әдебиет өкілі болды.

Подробнее...

PВL бағдарламасы негізінде білім алу оқушыларға тиімді ме?

Жанабаева Динара Каблановна, «М.Ломоносов атындағы орта мектеп» КММ-нің  қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, Ұлан ауданы

Тақырыбы

PВL   бағдарламасы негізінде білім  алу оқушыларға тиімді ме?

Мақсаты

Түрлі  тапсырмалар  арқылы PВL   бағдарламасы негізінде білім  алу
туралы түсінік беру,өз тәжірибесінде тиімді пайдалануына ықпал жасау

Міндеттері

 

Мұғалімдердің  ойларымен бөлісу арқылы PВL   бағдарламасы негізінде білім  алуға   бағыттайтын   тиімді әдістерді  қарастыру.
Мұғалімдердің біліктілік шеберлігін жетілдіру нәтижесінде құзыреттілігін  арттыру.
Желілік қоғамдастық аясында іс-тәжірибе алмасу.

  • Күтілетін нәтиже

 

-"Жоба негізінде білім алу" туралы толық біледі.
-Жоба жасауды  жоспарлауды үйренеді.
-Өз тәжірибелерінде қолдануды  үйренеді.

  • Ресурстары:

АКТ,  презентация, А 3, маркерлер, стикерлер, түсті қағаздар, желім, қайшы

  • Сілтемелер

Ustaz professional learning centre
 БАҚ білім беру институты«Үштілділік» курстан  алынған материалдар

Подробнее...

Ойын ережесі деген не? «Цц» дыбысы мен әрпі

Байбосынова А.Т., "М.Ломоносов атындағы орта мектеп" КММ-нің  бастауыш сынып мұғалімі, Ұлан ауданы

 

Ойын ережесі деген не? Цц дыбысы мен әрпі.

 Мұғалімнің аты-жөні: Байбосынова А.Т.

 Сынып: 1 "Ә"

 Қатысушылар саны: 14

Қатыспағандар саны:0

Оқумақсаттары

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз) ажырату және дұрыс дыбыстау.
1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру (мұғалімнің көмегімен).
1.3.11.1 Сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.

Подробнее...

Денелердің өзара әрекеттесуі (7-сынып)

Иляшова Назгуль Токтарбековна, «Қ.Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі» КММ-нің физика пәні мұғалімі, Өскемен қаласы

САБАҚ:
7.2В  Денелердің өзара әрекеттесуі.
Үйкеліс күші. Үйкеліс әрекетін техникада ескеру.

Мектеп: ӨҚӘ «Қ.Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Иляшова Назгуль Токтарбековна

СЫНЫП: 7 б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты

7.2.2.6 тыныштық, домалау және сырғанау үйкелістерін сипаттау;
7.2.2.7 үйкеліс күшінің пайдалы және зиянды әсерлеріне мысалдар келтіру;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:
Үйкеліс күші анықтамасын, формуласын, үйкеліс түрлерін біледі және оларға мысалдар айтады

Оқушылардың басым бөлігі:
Үйкелістің пайда болу себептерін түсінеді және формуланы түрлендіріп қолдана алады

Кейбір оқушылар:
Үйкеліс күшінің пайдалы және зиянды әсерлерін  өмірмен байланыстырып нақты талқылайды

Подробнее...