Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Мектепке дейінгі білім беру

Ойнайық та, ойлайық

Айтчанова Жанат Чаукеновна, «Шуақты Шұғыла» балабақшасы тәрбиешісі, Көкпекті ауданы

Білім беру саласы: Таным
Оқу іс-әрекет: Қарапайым математика.

Мақсаты: 1-ден 5 дейінгі сандарды тура және кері санау, костілдік компонент аркылы санау, дыбыс, сипау, ойлау, ойнау арқылы санау, есте сақтау қабілеттерін арттыру, геометриялық пішіндерді атай білу және құрастырып сурет салу, сандар туралы жұмбақтар шешуіне қызығушылығын ояту.
Білімділік: Цифр мен таңба арқылы 1-5 санының қатарын ретімен, кері ауызша санау. Логикалық ойындар арқылы білім-біліктілігін артыру.
Дамытушылық: Баланың танымдық, шығармашылық іс-әрекетін дамыту. Жан-жақты ойлау қабілетімен сөздік қорын дамыту.
Тәрбиелік: Жұмбақтарды шешуіне қызығушылығын ояту. Ептілікке, ұқыптылыққа, бір-біріне деген достық қарым қатынасқа тәрбиелеу.

Подробнее...

Ойын технологиялары арқылы қазақ тілін өзге ұлт балаларын үйрету

Оспанова Гульнур Бакытбековна, Өскемен қаласы әкімдігінің «№102 балабақша бөбекжайы» КМКҚ-нің қазақ тілі мұғалімі 

Тәрбие басы - тіл, сондықтан балабақшада қазақ тілін үйрету оқу –тәрбие жүйесінің ең маңызды саласы болып саналады. Екінші сәбилік топтан бастап-ақ саналы тәрбие ретінде қазақ тілін үйренуге тәрбиелеудің түп негізі - балабақшада қалыптасады.
Бүгінгі күні мектеп жасына дейінгі балалардың сөзге қызығушылығы, сөйлеу үлгілерінің іргетасы осы балалық шақтан қаланатыны ескеріліп, балалардың тіл үйренуге қызығушылығын арттыру, тіл мәдениетін жетілдіру, сөздік қорларын байыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру мақсаты алға қойылған.
Ойын технологиялары қазақ тілін оқыту әдістемесінде белсендi оқыту нысанына жатады.

Подробнее...

Значение художественной литературы для всестороннего развития детей

Афанасьева Светлана Васильевна, КГКП «Детский сад-ясли №46 «Огонёк», г. Усть-Каменогорск

Огромное место в дошкольных учреждениях занимает ознакомление детей с художественной литературой.
Книга для ребёнка – это, прежде всего всестороннее воспитание, которое способствует развитию у детей  любви к Родине, к близким,  природе, родному языку, культуре. Художественная литература развивает у детей интерес, любознательность, воображение, речь, мышление, память.

Подробнее...

"Суретші және бояулар". 8 Наурыз мерекесіне арналған ертеңгілік (ересектер және даярлық топтарға арналған)

Бидахметова Эльвира Бекмухамбетовна, «№26 орта мектебі» КММ-нің «Солнышко» шағын орталығының музыкалық жетекшісі, Өскемен қаласы

Қатысушылар:
Суретші (үлкен адам)
Кащей түссіз (үлкен адам)
Көктем (үлкен адам)
Қатысушылыр (балалар): қызыл түс, тоқ сары түс, сары түс, жасыл түс, көгілдір түс, көк түс, күлгін түс.
Қажетті құралдар: палитра, қылқалам, қыздардың қолына өз түсіне сай дискілер 7 түрлі түс, шар қызыл түс, тоқ сары түс, сары түс, жасыл түс, көгілдір түс, көк түс, күлгін түс.
Ойындарға керек құралдар: туфли, моншақтар, шляпа,  алжапқыш, қалпақ, жеңқап, тәрелке, жемістер, орындық, үстел.
 
Балалар саппен кіреді де, жарты шеңбер жасап тұрады.
Жүргізуші: Құрметті ақ жаулықты әжелер мен аналар! Сіздерді 8-Наурыз мерекелеріңізбен құттықтаймыз! Дендеріңізге саулық, отбасыларыңызға амандық тілейміз!

Подробнее...

Мектепалды даярлық сыныбында ойын технологиясы қолданудың тиімділігі

 Кудеринова Асем Маликовна, «М.В.Ломоносов атындағы орта мектебі» КММ, Зайсан қаласы

Ойын – оқу үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория.
Ойын – бала әрекетінің негізгі бір түрі. Бала үшін ойын – өмір сүрудің белсенді формасы, сол арқылы ересектерге еліктейді, олардың іс-әрекеттерін, қарым-қатынастарын үйренеді, еңбектің мәнін түсіне біледі, адамгершілік нормаларын игереді, әлеуметтік рөлдер атқарады.
Ойын технологиялары – оқу-тәрбие міндеттерін шешуге бағытталған әр түрлі ойындарды қолдануды көздейтін дидактикалық жүйелер.  Мазмұны бойынша барлық дидактикалық ойындар балалардың ақыл-ой белсенділігін қалыптастырудың маңызды құралы бола отырып, олардың бағдарлама материалының негізгі тақырыптары бойынша алған білімдерін тереңдете түсуді әрі пысықтауды көздейді. Бұл ойындар балалардың сабақ үстіндегі жұмысын түрлендіре түседі, олардың пәнге қызығушылығын оятып, ынта – ықылас қоюына баулиды және оқушылардың зейінін, ойлау, зердесін дамытады. Өмір тәжірибесін бір жүйеге келтіруді үйретіп, жүйке жүйесін демалдырады. Міне, сондықтан да ойын оқу әрекетінде жетекші рөл атқарады.

Подробнее...