Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Мектепке дейінгі білім беру

Мектеп жасына дейінгі балаларға патриоттық тәрбие беру арқылы субъектілік ұстанымдарын дамыту

 Оралханова Айгерім Оралханқызы,  «Ақ бота» балабақша-бөбекжайы» КМҚК әдіскері, Өскемен қаласы 

     Елімізге «Мәңгілік ел» идеясы - халықтың әл-ауқатын жақсартып, ынтымағын арттыратын, елді дамудың жаңа сатысына жетелейтін жаңа қадам. «Мәңгілік ел» идеясының маңыздылығын Елбасы Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан жолы - 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты Жолдауының негізі етіп алып, бұл туралы өз сөзінде: «Бір жыл бұрын мен еліміздің 2050 жылға дейінгі дамуының жаңа саяси бағдарын жария еттім. Басты мақсат – Қазақстанның ең дамыған 30 мемлекеттің қатарына қосылуы. Ол – «Мәңгілік Қазақстан» жобасы, ел тарихындағы біз аяқ басатын жаңа дәуірдің кемел келбеті... Өткен тарихымызға тағзым да, бүгінгі бақытымызға мақтаныш та, гүлденген келешекке сенім де «Мәңгілік Ел» деген құдіретті ұғымға сыйып тұр» деген болатын. Халықты бір мақсатқа, бір мүддеге, бір болашаққа үндеген Елбасының бұл жолдауында ел халқына үлкен жауапкершілік жүктелген еді.

Подробнее...

Білімді ұрпақ - тәуелсіз ел тірегі

Сабитова  Зубайра Ануарбековна, «Балауса-Балғын » ясли-бақшасы» КМҚК тәрбиешісі, Тарбағатай ауданы

 Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы дарынды балалармен жұмыс істеу білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарының бірі болып табылады. ҚР-ның Білім және ғылым министрінің 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыруда Шығыс Қазақстан облысының «Дарынды балаларға арналған валеологиялық арнайы мектеп» кешенімен ынтымақтастықта жұмыс істеу мақсатында 19 білім беру ұйымдары қамтылған. Соның ішінде Тарбағатай ауданы Ақжар ауылындағы «Балауса –Балғын» ясли- бақшасы» КМҚК базасында «Ой-ойна» ойын технологиясы бойынша «VALEO» зияткерлік- дамытушылық  орталығы 2016 жылдан жұмысын бастады. «Ой-ойна» ойын технологиясын іске асыруда оқу қызметтері балабақшаның мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес вариативті компонент негізінде күннің І–ші жартысында ұйымдастырылып келеді. Балабақшадан арнайы кабинет бөлініп, оның іші қатты және жұмсақ заттармен жабдықталды. Кабинетке интернет желісі орнатылған. Орталыққа балабақшадан педагогикалық кеңестің шешімімен 1 педагог жауапты қызметкер болып тағайындалды. «Ой-ойна» ойын технологиясы бойынша кабинеттегі білім беру ортасы физикалық тұрғыдан қауіпсіз және дамыту үшін эстетикалық түсіну, білуге құмарлық, танымдық және сенсорлық толығуына барлық жағдай жасалған, зияткерлік қабілеттерін және дамытуға жәрдемдесетіндей жағымды психологиялық климатқа құрылған. Вариативтік компонент бойынша 4 пен 6 жас аралығындағы 45 бала үш топтан қамтылған.

Подробнее...