Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Ойнай отырып, үйренейік

Ойнай отырып, үйренейік

Майқан Бақтыгүл Серікбайқызы, «Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі»КММ шағын орталығының тәрбиешісі, Абай ауданы. 

Білім беру саласы:   Таным ,шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеті: ҚМҰҚ
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері,сөйлеуді дамыту

Тақырыбы «Ойнай отырып, үйренейік».
Мақсаты:
Білімділік :
Балалардың  математикадан алған білімдерін /1-5 ке дейін санау және геометриялық пішіндерді / пысықтай отырып , бекіту.
Дамытушылық:Балалардың ойлау,есте сақтау қабілетін  дамыту.
Тәрбиелік:Балаларды топпен жұмыс жасауда ұйымшылдылыққа тәрбиелеу. 
Қос тілділік:  бір-один, екі-два, үш-три, төрт-чтерый, бес-пять.

Қолданатын методикалық әдіс тәсілдер: АКТ, көрнекіліктер, түсіндіру, ойын.
Қажетті көрнекі құралдар: үлестірмелі материалдар, ойыншық қоян,сандар, пішіндер, слайд

Тәсілдер кезеңі   

  Тәрбиешінің  іс әрекеті

Балалардың іс әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Сәлем - сөздің анасы,                        Сәлем - сөздің данасы
Орнымыздан  тұрайық                    Сәлемдесіп алайық

Амансың ба, алтын күн
Амансың  ба, көк аспан                      Амансың ба, жер ана                        Амансың ба, достарым?

 Балалар қонақтармен және бір-бірімен амандасады.

Іздену ұйымдастырушы

Есік қағылып бөлмеге қоян кіреді. Амандасып, өзін ормандағы аңдар жібергенін айтады . Қолында конвертте хаты бар. «Біз сендерді тәуелсіздік мерекесімен құттықтай отырып , мерекелік кешке қатысу үшін мына тапсырмаларды орындауларын сұраймыз»

І тапсырма Қазір жылдың қай мезгілі? Қыс мезгілінде неше ай бар? 

 

 

Желтоқсан айындағы қандай  мерекелерді білесіңдер?

Қоянның неше құлағы бар?
Адамның неше қолы бар ? Жануарлардың неше аяғы бар?
Бір қолда неше саусақ бар?   

ІІ тапсырма  слайдтан                          

Беске дейін санау. 
Пішіндерден құралған  үймен таныстыру.                  

ІІІ тапсырма                                         Сандарды сурет бойынша  сәйкестендіріңдер.  

1ден 5 ке  санауды
5 тен 1 ге дейін  кері санау
1ден 5 ке дейін  сандарды ретімен қоя білу

Геометриялық пішіндерден үй құрастыру

Ойын  арқылы санау «Торғайды қондырайық» 

Мақсаты: Торғайды қондыра отырып беске дейін санау.                 

Сергіту сәті:                                     Жоғары қарап күн көрдім
Төмен қарап жер көрдім                    Оңға  қарай бұрылып,
Солға қарай бұрылып                    Егеменді ел көрдім                        

Пішіндерге байланысты балаларды үш   топқа бөлу.                                                       

Д/о «Өз орныңды тап»     Мақсаты:Геометриялық пішін арқылы өз орындарын таба білуге дағдыландыру

 І топқа/ үшбұрыш/ Шығармашылық жұмыс  «Пішіндерді ажырату»        Орындалатын жұмыс  Үшбұрышты сарымен, шаршыны қызылмен, шеңберді көк түспен бояу.

ІІ топқа /шаршы/ «Жоғалған пішінді орналастыр »     

ІІІ топқа/шеңбер/  «Адасқан құлынды енесіне апаратын  жолды көрсет» 

Әр топтың  жұмысын тақтаға іліп,тапсырмалардың орындалуын айтамыз.  

Сандардың орысша атауын  балалардан сұраймын.

Балалар қоянға амандасады.

 

 

 

  

Қыс мезгілі.
Үш ай бар./Желтоқсан,қаңтар,ақпан/
Президент күні, Тәуелсіздік мерекесі, Жаңа жыл мерекелері бар. 

 

Екі құлағы
екі қолы төрт  аяғы Бес саусақ

                                                                        

 

 

Балалар санап береді.

 

 

 

 

 

Тақтаға санды ретімен қойып береді.

 

 

 

Балалар  магнитті тақтаға үй құрастырып береді.

 

 

Балалар әрбір қондырған қоянды санап отырады.

 

 

                                                                                                   

 Балалар үш топқа бөлінеді.

 

 

 Балалар қолдарындағы пішіндерді үстелдегі пішінмен сәйкестендіріп орындарына отырады.

 

Түстерді пайдалана отырып пішіндерді бояйды.

 

Торкөзге қажетті пішінді қалташаға салады.

 Шеңбер тобындағы балалар  сандардың арасындағы қосқан сызықтар арқылы құлынды енесіне апаралы

 

 

 

Әр топтағы балалар бір бірінің  жұмысы бойынша ойларын айтады.

 Балалар орысша санды айта  отырып ,орысша өздері білетін санға байланысты тақпағын айтып береді.

Іс әрекетті  бағалау

Балалар сендер Қоянның тапсырмаларын өте жақсы орындадыңдар .Қоянның   сендерге біраз сыйлығы бар екен. Балаларға алғыс хат таратылады.

Балалар орындаған тапсырмаларына қоянның риза болғанына өз алғыстарын білдіреді.

Күтілетін нәтиже:
Біледі  / 1ден5 ке дейін тура әрі кері санай біледі/                                             
Түсінеді /геометриялық пішіндерден затты құрауға болатынын біледі/ 
Қолданады /Берілген тапсырмаларды орындау кезінде математикалық түсініктерді қолданады./