Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - История института: Факты. События. Личности

Пәндік-тілдік кіріктіру технологиясы (CLIL әдісі): қадамнан қадамға

Аблахатова Ардақ Амангельдықызы, "Бизнес және сервис колледжі” КМҚК арнайы пәндер оқытушысы, Семей қаласы

Білім беру жүйесіндегі басым бағыттардың бірі — оқыту үрдісін технологияландыра отырып, білімнің кепілдік нәтижелеріне қол жеткізу. Ол үшін оқыту үрдісін өзгерте отырып, мұғалім шығармашылықпен жұмыстануы керек. Өйткені бұрын оқушы білімді қабылдаушы, жинақтаушы, өзіне сіңіруші рөлдерін ғана атқарса, ал қазіргі жаңа талап бойынша өздігімен білім алушы, үйрене білуші ретінде танылады. Сондықтан жеке тұлғаны осы рөлдерді атқаруға лайықтау үшін оның жаңа бейнесін заман талабына сай дайындауымыз қажет.

Подробнее...

Ойнай отырып, үйренейік

Майқан Бақтыгүл Серікбайқызы, «Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі»КММ шағын орталығының тәрбиешісі, Абай ауданы. 

Білім беру саласы:   Таным ,шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеті: ҚМҰҚ
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері,сөйлеуді дамыту

Тақырыбы «Ойнай отырып, үйренейік».
Мақсаты:
Білімділік :
Балалардың  математикадан алған білімдерін /1-5 ке дейін санау және геометриялық пішіндерді / пысықтай отырып , бекіту.
Дамытушылық:Балалардың ойлау,есте сақтау қабілетін  дамыту.
Тәрбиелік:Балаларды топпен жұмыс жасауда ұйымшылдылыққа тәрбиелеу. 
Қос тілділік:  бір-один, екі-два, үш-три, төрт-чтерый, бес-пять.

Подробнее...

Мектепке жасына дейінгі балалардың ойын арқылы танымдық белсенділігін арттыру

Ибраева Гүлназ Найманғазықызы, «Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы ШҚО бойынша ПҚ БАИ«Тұлғаны тәрбиелеу және әлеуметтендіру » кафедрасының аға оқытушысы

Кажиакперова Бакытгуль Есімханқызы, «Ғадас Салықов атындағы негізгі мектебі» КММ, «Толағай» шағын орталығының тәрбиешісі, Ұлан ауданы

Танымдық іс-әрекет адам өміріндегі үрдістен қалыптасады. Бала дайын ақыл-оймен, танып-білуге дайын қабылетпен тумайды. Танымдық әрекет – баланың білімге деген өте белсенді ақыл-ой әрекеті. Танымдық әрекет – танымдық қажеттіктен, мақсат, танымдық және әрекетті орындаудың тәсіл амалдарынан тұрады. Танымдық іс-әрекеттің негізінде оқушыларда танымдық белсенділік, танымдық іздемпаздық қалыптасады. Мектепке дейінгі баланың танымдық қабілеті өте жоғары, себебі балада білсем, көрсем деген құбылыс басым және де барлығын тез еске сақтайды. Психологтардың пайымдау бойынша мектепке дейінгі жас жеткіншекке ақылдылығын арттыру маңызды емес, баланың танымын  жас кезеңіне, жас ерекшелігіне  сай түсінікті етіп ұғындыру.

Подробнее...

Роль словесных игр в развитии связной речи дошкольников

 Жылкышина Сауле Сембековна, воспитатель I категории мини-центра «Радуга» КГУ СШ  №18
Кукина Юлия Евгеньевна, зав. кафедрой ППС ПРУ филиала АО «НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по ВКО

 Речь – чудесный дар природы – не дается человеку от рождения. Должно пройти время, чтобы малыш начал говорить. Развитие речи - это целенаправленная и последовательная педагогическая работа, предполагающая использование арсенала специальных педагогических методов и собственные речевые упражнения ребенка.
Так, в Государственном общеобязательном стандарте дошкольного воспитания и обучения, утвержденном постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 августа 2012 года № 1080, перед педагогами – дошкольниками были четко поставлены цели - «формирование у детей духовно-нравственных ценностей, знаний, умений и навыков в соответствии с их возрастными и индивидуальными возможностями, воспитание общечеловеческих ценностей, патриотизма и толерантности, основанных на общенациональной идее «Мәңгілік Ел», а также социально-психологическую, личностную, волевую, физическую и интеллектуальную подготовку детей к школе. А задачей образовательной области «Коммуникация» является - «формировать навыки свободного общения с взрослыми и детьми; развивать устную речь детей в различных формах и видах детской деятельности; побуждать интерес к детской литературе» [1]. Такие цели и  задачи выполнимы только при хорошей связной речи дошкольника. В период дошкольного детства в мышлении детей происходят значительные изменения: расширяется их кругозор, совершенствуются мыслительные операции, появляются новые знания и умения, а значит, совершенствуется и речь.

Подробнее...