Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Инклюзивті білім беру

Мүмкіндігі шектеулі балалармен психокоррекциялық жұмыс жасау маңызы

Құрманғазиева Д., «№8 орта мектебі» КММ-нің дефектологі, Өскемен қаласы

Мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуындағы психикалық процестердің, қасиеттердің пайда болу, даму заңдылықтарын, ерекшеліктерін, қарым-қатынасын игеру үшін жалпы және жас ерекшелік психологиясы, жас ерекшелік педагогикасы, жас ерекшелік физиологиясы, дифференциалды және практикалық диагностика пәндерін оқып-үйрену арқылы жүзеге асады. Тәрбие мен оқытудың күрделі міндеттерін шешу көбіне педагогтың кәсіби шеберлігіне тәуелді.

Подробнее...

Ерекше білім алу қажеттіліктері бар оқушылардың жеке мүмкіндіктерін ескеру негізінде оқу жетістіктерін бағалау

Апселемова Гульнара Дюсембековна, «Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы ШҚО бойынша ПҚ БАИ аға оқытушысы

Бүгінгі таңда еліміздегі мемлекеттік саясаттың маңызды басымдықтарының бірі білім беру жүйесінің дамуы болып табылады. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі принциптеріне сапалы білім алуға барлығының құқықтарының теңдігі, әр адамның интеллектуалды дамуын, психофизиологиялық және жеке-дара ерекшеліктерін ескере отырып, халықтың барлық деңгейі үшін білімге қолжетімділігі жатады.

Подробнее...

Мүмкіндігі шектеулі балалардың эмоциялық еріктік аумағы

Нуртазина Еркежан Маратовна, «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы ШҚО бойынша ПҚ БАИ аға оқытушысы,

Хихматалимова Кулжан Жумагельдиновна, ЖШС "Бөбек" мектепке дейінгі шағын  орталықтың тәрбиешісі, Өскемен қ.

Эмоциялық-еріктік аумақтың қалыптасуы бала тұлғасының қалыптасуындағы маңызды шарттардың бірі болып саналады. Эмоциялық аумақтың дамуына отбасы, мектеп, баланы қоршап тұратын және оған үнемі әсер ететін өмір жағдайлары ықпал етеді.

Подробнее...

Бейәлеуметтік (Девиантты) мінез – құлықты оқушылармен алдын алу жұмыстарын ұйымдастыру

Турекенова Меруерт Болатовна, ШҚО ББ ШҚО арнайы мектеп-интернаты» КММ директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Оқушының қалыпты мінез-құлқы оның адамдармен өзара қарым-қатынасы, дамуы мен әлеуметтенуінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін білдіреді. Егер баланы қоршаған адамдар жасөспірімнің кейбір ерекшеліктеріне дер кезінде және дұрыс назар аудара білсе, оның мінез-құлқы қалыпты болады.

В.Гиллхам

Бәрімізге түсінікті болу үшін бейәлеуметтік (девиантты) мінез-құлық деген сөздің орнына санамызға әбден сіңген «қиын бала» деген терминді пайдалануды жөн көрдім.

Оқу-тәрбие ісінде қиын балаларға педагогтар мен психологтар тарапынан ерекше назар аударылады. Кімді болса да қиын бала деген кім, ол қалай пайда болады деген сұрақ толғандырады. Қалыпты отбасынан «қиын» бала шыға қоймайтыны белгілі. Алайда, Л.Толстой жазған: «барлық бақытты отбасылар бір-біріне қандай ұқсас болса, әрбір бақытсыз отбасы бір-біріне ұқсамайтын әрқилы бақытсыз» десе, ал ұлы Абайдың сөзі қайта тәрбиелеу ісін жігермен бастауға дем береді: «баланы ең алдымен қоршаған ортасы, көшесі тәрбиелейді», - деп тұжырымдайды.

Подробнее...