Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Білім берудегі инновациялар

Химия сабағында эксперимент есептерін шығару арқылы оқушылардың сыни ойлауын дамыту

Алпыспаева Майгуль Кенеспековна, "Өрлеу" БАҰО" АҚ филиалы ШҚО бойынша ПҚ БАИ курстан кейінгі сүйемелдеу және инновацияларды енгізу зертханасының PRSMM-маманы

Мұғалімдерді курстық дайындықтан өткізу кезінде олардың химиядан сағат санының аздығы,уақыттың жетіспеушілігі,тағы да басқа жағдайларға байланысты эксперименттік есептерді шығартуға көп мән бермейтіні байқалады. Химия сабағында эксперименттік есептерді шығару оқушылардың теориялық білімдерін тиянақты етеді,іс-жүзінде қолдана білуге дағдыландырады.

Подробнее...

Тіл мен әдебиетті оқытуда оқушының айтылым дағдысын дамыту үшін белсенді оқыту әдісін сабақта қолдану

Баракбаева Айнагуль Алимбековна, «№2 Кешкі жалпы орта мектебі» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, Шығыс Қазақстан облысы, Шемонаиха қаласы

Акангалиева Жанна Алимбековна, «№37 жалпы орта мектебі» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, Өскемен қаласы

Қазіргі заманауи ғасыр талабы - үздіксіз оқу, өзін-өзі дамыту. Бүгінгі білім саласындағы жаңа технологиялар мен әдіс-тәсілдері ұстаздың тек қана дәріс оқушы және 40 минут бойы сабақты түсіндіруші ретінде болып қалуына жол бере алмайды. Сонымен қатар шәкіртте оны тек оқытушы ретінде қабылдай алмайды. Қазіргі жылдам өзгеріп жатқан заманда біздің алдымызда жас ұрпақты болашақ өмірге және еңбек етуге тиісті деңгейде даярлап, оқушылардың бойында ХХІ ғасыр дағдылары деген жалпылама атауға ие болған дағдыларды қалыптастыру міндеті тұр. Бұл дағдылар пән бойынша білім, нақты дағдылар, сауаттылық пен тәжірибені қамтиды.

Подробнее...

Есеп шығару- химия пәнін оқыту үдерісі кезіндегі орындалатын міндетті элементтердің бірі

Алпыспаева Майгуль Кенесбековна,

курстан кейінгі сүйемелдеу және инновацияларды енгізу

зертханасының маманы

Подробнее...

Физика пәнін деңгейлеп оқыту технологиясы

Оразбаева Айгуль Казезовна, «Өрлеу»БАҰО филиалы ШҚО ПҚ БАИ тренері

Ниязбекова Айкерим Бурахановна, физика пәні мұғалімі

Қазіргі кездегі физика ғылымының даму деңгейі оқушылардың сапалы білімі болуын, шығармашылық еңбекке қабілетті, өз білімін ұдайы толықтыруға құштар және алған білімдерін күнделікті өмірмен байланыстыра отырып пайдалана білуін талап етеді.

Бүгінгі таңда жас ұрпаққа әрбір жеке пәндерді тиімді ұғындырудың жолы - жаңа технология негіздерін пайдалану болып табылады. Сондай педагогикалық оқыту технологиясының бірі, оқушының да мұғалімнің де белсенді шығармашылық қызметін дамытатын профессор Ж.Қараевтың “Саралап деңгейлеп оқыту” технологиясы физика пәнін оқытуда саралап, деңгейлеп оқытуға көп көңіл бөлінеді, бұл осы пәннің ерекшелігімен түсіндіріледі. Сондай-ақ әр сыныпқа рейтингтік жүйе кестесін қолдана отырып, оқушылардың деңгейін анықтауға болады. Деңгейіне қарап топтаған соң, деңгейлік тапсырмаларды кеңінен қолдануға болады.

Подробнее...