Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Білім беру мазмұнын жаңарту

Жаңартылған білім беру мазмұны контексінде бастауыш сынып оқушыларының айтылым дағдыларын қалыптастыру

Уызбаева А.А., «№ 36 жалпы орта білім беретің мектебінің» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, Өскемен қаласы

Білім мазмұнын жаңарту – білім беру бағдарламасының құрылымы мен мазмұнын, оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен тәсілдерін қайта қарастыру болып табылады. Ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды бойына сіңірген, кез келген өмірлік жағдайда функционалдық сауаттылығы мен бәсекеге қабілеттілігін көрсете білетін тұлғаның үйлесімді қалыптасуына және зияткерлік дамуына қолайлы білім беру ортасын тудыру – жаңартылған білім мазмұнын енгізудің нәтижесі болуы керек.

Жаңартылған білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып, сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АКТ-ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты, шығармашылықты қолдана білуді және оны тиімді жүзеге асыру үшін қажетті тиімді оқыту әдіс-тәсілдерді (бірлескен оқу, модельдеу, бағалау жүйесі, бағалаудың тиімді стратегиялары) қолдану болып табылады.

Подробнее...

Білім беру процесінде рефлексияның рөлі

Қамзина Ардақ Нурахметовна, «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы ШҚО бойынша ПҚ БАИ аға оқытушысы

Рефлексияны дамыту мәселесі қазіргі таңда педагогикалық қызметте қолданылатын, психологиядағы негізгі мән болып табылады. Отандық және шетел психологиялық зерттеу аясында ауқымды талқыланады.

Қысқаша психологиялық сөздікте рефлексия ұғымы былай беріледі: рефлексия (лат. reflexio-артқа жүгіну) - ішкі психикалық жағдайлар субъектісінің өзін-өзі тану процесі. Рефлексия – бұл тек қана өзін-өзі түсіну ғана емес, өзін-өзі тану. Ол басқаны түсіну және бағалау, оның жай-күйі мен қызметі сияқты процестерді қамтиды. Рефлексия арқылы педагог өз сана-сезімдерін, құндылықтарды, пікірлерді, басқа адамдармен қарым-қатынасқа түсуді, топтарды, қоғамды жалпы адами құндылықтарымен сәйкестендіруге жетелейді. Рефлексияны жасау - «басынан өткізу», «ішкі дүниеден өткізу», «бағалау» деген сөздерді білдіреді.

Подробнее...

Жаңартылған білім беру шеңберінде бастауыш сынып оқушыларының айтылым дағдыларын қалыптастыру

Утеева Н.М., «№ 36 жалпы орта білім беретің мектебінің» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, Өскемен қаласы

Мектептегі оқыту процесі сауат ашудан басталатыны белгілі. Сондықтан оның балаға ана тілін оқытып үйретуде алатын орны да ерекше. Себебі, сауат ашу жұмысы оқушылардың оқуға, ой еңбегіне қажет белгілі бір қабілет бейімділікті талап етеді. Жалпы сауат ашудың нәтижелі болуы даярлық кезеңінде жүргізілетін жұмыстардың мейлінше сапалы болуына байланысты. Қазақ тілін оқыту барысында қазақ тілінің қыр-сырын, табиғатын таныта отырып, ертең өмірден өз орынын таба алатын, өзіне сенімді, нағыз ұлтжанды, парасатты ұрпақ тәрбиелеу үшін педагогиканың озық үлгілерін жаңашылдықпен пайдаланып, тәжірибені байыта түсу - бүгінгі таңның басты мәселесі.

Подробнее...

Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша жаратылыстану пәнін оқытудың маңыздылығы

Карыбаева Шынар Федровна, «№10 қазақ мектеп-гимназиясы»КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі, Аягөз қаласы

Қазіргі кезде оқушылардан білім алу үшін өздерінің оқу үдерісіне белсене қатысуын талап етеді. Ал ол үдеріске белсене қатысу үшін балалар қалай оқу керектігін білу керек. Яғни, ұстаздар қауымы «нені үйретемін?» деген сұраққа емес, «қалай оқу керектігін үйретемін?» деген сұраққа жауап іздеу қажет. Елімізде жаңартылған білім мазмұнына көшу осы талаптарға бастайтын қадам болып табылады.

Подробнее...