Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Білім беру мазмұнын жаңарту

Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша жаратылыстану пәнін оқытудың маңыздылығы

Карыбаева Шынар Федровна, «№10 қазақ мектеп-гимназиясы»КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі, Аягөз қаласы

Қазіргі кезде оқушылардан білім алу үшін өздерінің оқу үдерісіне белсене қатысуын талап етеді. Ал ол үдеріске белсене қатысу үшін балалар қалай оқу керектігін білу керек. Яғни, ұстаздар қауымы «нені үйретемін?» деген сұраққа емес, «қалай оқу керектігін үйретемін?» деген сұраққа жауап іздеу қажет. Елімізде жаңартылған білім мазмұнына көшу осы талаптарға бастайтын қадам болып табылады.

Подробнее...

Физика пәнін жаңартылған білім бағдарламасы негізінде оқыту

Башабаева Қарлығаш Тыштыкпаевна, Өскемен қаласы әкімдігінің Шоқан Уәлиханов атындағы «№3 мектеп –лицейі» КММ мұғалімі

Подробнее...

Жаңартылған білім беру мазмұнының берері көп

Альбина Жомартқызы Батырқанова, «Опытное поле орта мектебі» КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі, Глубокое ауданы, Опытное поле ауылы

Бүгінгі таңда елімізде білім беру мазмұны жаңа бағытқа бет бұрды. Елбасы Н. Ә. Назарбаев өз сөзінде «Біз қазір «білім –ғылым-инновация» атты ұштік үстемдік құратын постиндустриялық әлемге қарай бағыт алып барамыз», деген болатын. Ендеше біздің еліміз жаһандану кезеңіне дайын болуымыз қажет деп санаймын. Қазақстан Республикасында ортақ білім беру үдерісінің құрылымы мен мазмұныныа елеулі өзгерістер енгізіілуіне байланысты ШҚО «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы ұйымдастырылған «Жаңартылған бастауыш білім беру бағдарламасы» үш апталық атты курста толық нұсқасын меңгерудің сәті түсті.  

Подробнее...

Қалыптастырушы бағалау - табысқа жетудің бір жолы

Калимолдина Гульназира Каппасовна, Өскемен қаласы әкімдігінің «Қ.Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі» КММ-нің математика, физика бағыты бойынша оқу ісінің меңгерушісі

Бағалау - қозғаушы күш. Оқушы дұрыс бағаланса алдыға жылжиды. Оқушы үшін ең жаманы бағаланбай қалу. Бағалау - бұл оқушылардың үлгерімі жөніндегі мәліметтерді жинақтау және сараптау. Бұл ғылыми ұғым, ал оқушы көзқарасымен бағалау сабаққа оқушының ынтасын оятатын немесе қызығушылығын жоятын құрал. Дәстүрлі білім беруде пән мұғалімі жалғыз өзі сыныптағы оқушылардың жауабын бағалап келді. Оқушы жақсы оқыса жақсы бағасын алды, көбіне механикалық есте сақтау арқылы айтылған жауаптары бағаланды. Түсінуі, ол білімді қолдана алуы т.б. дағдылары ескерілмей қалып жатқан кездер жеткілікті. Жаңартылған білім мазмұнында бағалаудың критериалдық жүйесі мұғалімге оқушының білімін, ептілігін және дағдысын анықтап қана қоймай, сонымен қатар оларды оқушының функционалдық сауаттылығымен байланыстырып қарауға мүмкіндік береді. Критериалды бағалау жүйесі бұрынғы бағалауға қарағанда қалыптастырушы және жиынтық бағалаумен ерекшеленеді. Қалыптастырушы бағалау оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған болса, жиынтық бағалау мақсатты баға қою және сертификаттау немесе оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін оқыту қорытындысын шығару үшін қажет.

Подробнее...