Бұл санынан оқитындарыңыз / Читайте в этом номере

"Ұстаз Әлемі-Педагогический мир" №8(27)-2019

Подать статью для публикации:

Талаптар / Требования

Информационно-педагогическая газета ВКО - Бастауыш білім беру

Үш таңбалы сандарды қосу және азайту. 246+352, 598-246 түріндегі үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту

Бақтиярова Динара Искендыровна, «Меновновное орта мектебі» КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі, Өскемен қаласы

Мақсаттары: топпен  жұмыс жасау арқылы өз бетінше  үш таңбалы сандарды  жазбаша қосу және азайту дағдылары қалыптастырады, тақырыпты толығымен түсінеді. 
Күтілетін  нәтиже: үш таңбалы сандарды  жазбаша қосу және азайту арқылы меңгерілген білімдеріні пайдалана отырып есептер шығаруға  машықтары дамиды.
Модульдері: СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары.
Әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, Іштен сыртқа ,Кім жылдам,Постер құру, формативті  бағалау.

Подробнее...

Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық іс-әрекетін қалыптастыру жолдары

 Серикбаева Айзат Жумабековна,  «№8 орта мектебі» КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі,  Өскемен қаласы

      Бастауыш мектеп – бұл оқушы тұлғасы мен санасының дамуы қуатты жүретін, ерекше құнды, қайталанбас кезеңі. Сондықтан да бастауыш білім берудің алғашқы сатысы. Соған сәйкес бүгінгі таңда Қазақстан Республикасы бастауыш білімнің міндетті мемлекеттік стандарты жетілдірілді. Мемлекеттік стандартта дамыта оқыту ұстанымына сәйкес білімнің теориялық деңгейін көтеру, оқу-әрекетін қалыптастыруда білімнің танымдық, шығармашылық ролін мақсат етіп қояды. Пәндерді оқыту арқылы ұлттық және әлемдік тәлім нәрімен сусындаған, болашақ халық игілігін жасайтын азамат тәрбиелеу. Ал міндеті – оқушылардың танымдық деңгейін кеңейту, шығармашылық және еңбек біліктерін, қабілеттерін дамыту, рухани байлықты дамытуға жағдай жасай, салауатты өмір салтын насихаттау. Соның негізінде ұшқыр ойлы, жаны сұлу, тәні сау, шығармашылықпен ойлай білетін дара тұлғаны тәрбиелеуге ұмтылуымыз қажет.

Подробнее...

Біз қалай қозғаламыз? (1-сынып)

Байгунусова Гульнар Салимхановна, «Қ. Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі» КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі, Өскемен қаласы

 Қысқа мерзімді жоспар

Мұғалімнің аты-жөні: Байгунусова Гульнар   Салимхановна
Мектеп: «Қ. Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицейі» КММ
Пән: Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:   Күш және қозғалыс
Күні:
Сынып:1
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Біз қалай қозғаламыз?

Оқу мақсаттары:

  

 Барлық оқушылар:

 Көптеген оқушылар:

 

Кейбір оқушылар:

1.5.1.2. Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау;   

 -  Адам өміріндегі және табиғаттағы қозғалыс түрлерін мұғалімнің көмегімен анықтау;

 - Табиғаттағы  қозғалыстың өз бетінше және адам көмегімен қозғалатынына тәжірибе жасау арқылы зерттеу;

 -  Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығына аргументтер келтіру.  

Подробнее...

Мен зерттеушімін (1-сынып)

Рамазанова Гульназий Наймангазыновна, «№45 бейімделген орта мектебі» КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі, Өскемен қаласы

 Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 1. Мен зерттеушімін («Өзім туралы» ортақ тақырыбы аясында)
Сынып: 1
Пән: Жаратылыстану
Қатысқандар:                              Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

 1.1 Мен зерттеушімін

Осы сабақта қол жеткізілетін  оқу мақсаттары:

1.1.1         қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру
1.2.1         қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу
1.2.2         көрсетілген эскпериментті түсіндіру
 

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын анықтайды

Оқушылардың басым бөлігі:

қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарына бақылау жүргізеді

Кейбір оқушылар:

Жүргізілген тәжірибелерді, нысандарды зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді.

Подробнее...

Бастауыш сынып оқушыларын кітап оқуға қызықтыру - білім беру үрдісінің субъектілерін дамытудың алғышарты

Иманкулова Айгуль Куанышпаевна, «Ахмер орта мектебі» КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі, Өскемен қаласы

     Бастауыш сынып оқушыларын кітап оқуға қызықтыруды білім беру үрдісінің субъектілерін дамытудың алғы шарты ретінде қарастырып, кітап оқуға қызықтыру жұмыстарын ұйымдастыра отырып, олардың барлық пәннен алған білімдерін тереңдете түсу, кітаптан өзіне қажетті материалды, кітапханадан керекті кітапты іздеп тауып алуға көмектесу,өз бетімен жұмыс істеуге төселдіріп, оқуға, білуге ынтасын, құштарлығын арттырып,баланың эстетикалық және қоршаған дүниені тану құмарлығын жетілдіре отырып,таным белсенділігін дамыту сияқты аса қажетті мақсаттарға қол жеткізуге болады дегім келеді.[6]

Подробнее...

Еще статьи...

  1. Магнит